-
10 قانون برتر برای تبلیغات بیلبوردی
یکشنبه 1 دی 1398 11:07
براساس یک مطالعه ملی در اتومبیل Arbitron ، 71٪ از آمریکایی ها آگاهانه هنگام رانندگی آگاهانه به پیام های بیلبورد نگاه می کنند ، و تبلیغات بیلبورد را به یک انتخاب بازاریابی مؤثر و مطمئن تبدیل می کند. مشکل این است که همه تابلوهای تبلیغاتی برابر نیستند. تبلیغات بیلبورد در مقایسه با رسانه های دیگر ، مجموعه ای کاملاً متفاوت...
-
4p در بازاریابی چیست و چرا مهم است؟
سهشنبه 5 آذر 1398 10:04
بازاریابی ترکیبی از ابزارهای بازاریابی است که یک تجارت برای فروش محصولات یا خدمات به مشتریان هدف خود استفاده می کند. 4p چیست؟ مشاغل همیشه از تکنیکال ابزارهای بازاریابی برای تبلیغ و فروش کار خود استفاده کرده اند ، اما اصطلاح " میکس بازاریابی " در اواسط قرن بیستم ابداع شده است. اولین استفاده از آن در یک آدرس...
-
نحوه برنامه ریزی موفقیت آمیز کمپین تبلیغات محیطی در 4 مرحله آسان
شنبه 2 آذر 1398 11:47
برنامه ریزی تبلیغات محیطی می تواند دلهره آور باشد. برای شروع ، این یک بازارچه تکه تکه شده است که موجودی در صدها فروشنده در آن پخش می شود ، انواع رسانه بی پایان وجود دارد و رسیدن به مخاطبان هدف آل شما در دنیای واقعی می تواند چالش برانگیز باشد. در اینجا یک راهنمای بازی ملموس در مورد چگونگی برنامه ریزی و اندازه گیری...
-
7 نکته مهم بازاریابی در سال 2019
چهارشنبه 22 آبان 1398 18:12
7 نکته در مورد بازاریابی املاک و مستغلات برای جذب مشتری بیشتر در سال 2019 املاک و مستغلات صنعتی است که با فرصت گسترده و رقابت تعریف می شود. برای پیشبرد برنامه ، ضروری است تا از خواسته های مصرف کننده و همچنین آخرین فناوری و روندهای بازاریابی استفاده کنید. اگر می خواهید شغل شما رشد کند ، باید استراتژی های مؤثر بازاریابی...
-
10 بهترین نکات تبلیغاتی در رسانه های اجتماعی برای بازاریابان محتوا
یکشنبه 19 آبان 1398 17:27
تغییرات در صفحات نتایج جستجوی Google ، به خصوص در مورد جستجوی رقابتی تجاری ، محتوای ارگانیک را بیشتر مبهم کرده است. در همین حال ، CPC های جستجوی پرداخت شده در بازارهای مستقر همه زمانه هستند. رسیدن به ارگانیک در رسانه های اجتماعی ؟ خیلی مرده نیمی از کل محتوا صفر سهم و کمتر از 0.1 درصد بیش از 1000 بار به اشتراک گذاشته...
-
آشنایی با مهمترین الگوریتمهای گوگل (بخش اول)
چهارشنبه 20 شهریور 1398 15:13
اگر در زمینهی بهینهسازی موتورهای جستجو یا سئو فعالیت میکنید یا به عنوان صاحب یک وبسایت تمایل دارید وبسایت شما در صدر نتایج جستجوی گوگل قرار بگیرد، لازم است با الگوریتمهای گوگل آشنا باشید. گوگل با توجه به مجموعهای از دستورالعملها و قواعد، وبسایتها را بررسی و رتبهبندی کرده و پس از رسیدن به شناخت صحیح از این...
-
تحلیل PESTEL
شنبه 16 شهریور 1398 09:57
یکی از عوامل اثرگذار در تدوین یک استراتژی موفق کسب و کار، آگاه بودن از عوامل داخلی و خارجی اثرگذار بر آن است. تحلیل PESTEL در حقیقت یک قالب و ابزار تحلیلی برای برنامهریزی استراتژیک کسب و کارهاست. از این ابزار برای تحلیل نیروهای بزرگ خارجی اثرگذار بر سازمان استفاده میشود. اگرچه کنترل این نیروهای خارجی از دست سازمان...
-
آشنایی با فلت دیزاین و متریال دیزاین
سهشنبه 12 شهریور 1398 13:54
یکی از چالشهای همیشگی در طراحی اپلیکیشن یا وبسایت ، انتخاب میان طراحی تخت (Flat Design) و متریال دیزاین (Material Design) است. به نظر شما کدام سبک طراحی، تجربه کاربری بهتری را ایجاد میکند؟ در این مقاله با ما همراه باشید تا با مفهوم Flat Design و Material Design و تفاوتهای آنها آشنا شوید. مفهوم اسکیومورفیسم...
-
تخصیص بودجه در کمپینهای دیجیتال مارکتینگ با معیار ارزش طول عمر مشتری
دوشنبه 11 شهریور 1398 16:36
تصمیمگیری برای تشخیص بودجه سالانه به فعالیتهای بازاریابی، خصوصاً بازاریابی دیجیتال، یکی از دغدغهها و چالشهای همیشگی صاحبان کسب و کار و مدیران بازاریابی است. درنظر گرفتن بخشی از این بودجه برای جذب مخاطب جدید همواره یک انتخاب وسوسه برانگیز است. اما قبل از تعیین درصد این بودجه، باید به این سوال پاسخ دهید که به کمک...
-
نحوه محاسبه و اهمیت محاسبه ارزش طول عمر مشتری برای کسب و کارها
سهشنبه 5 شهریور 1398 10:47
یکی از مهمترین معیارهایی که هر کسب و کار در حال رشد نباید از محاسبه آن غافل شود، ارزش طول عمر مشتری یا (Customer Lifetime Value (CLV است. با محاسبه CLV و مقایسه آن با هزینه جذب و نگهداری مشتری، کسب و کارها درمییابند چه مدت زمانی طول میکشد تا به نقطه سر به سر و پس از آن به سودآوری دست یابند. اگر میخواهید به مشتریان...
-
15 اشتباهی که نباید در یک وبسایت تجارت الکترونیک انجام دهید!
چهارشنبه 30 مرداد 1398 16:41
بسیاری از کسب و کارها وبسایت تجارت الکترونیکی خود را راهاندازی کردهاند، اما در افزایش بازدید وبسایت و بهینهسازی نرخ تبدیل موفق نیستند. برای راهاندازی یک وبسایت تجارت الکترونیک موفق، باید از اشتباهات زیر پرهیز کنید. 1. نداشتن صفحه”درباره ما” مناسب مشتریان شما مایلاند به طور کامل شما را بشناسند تا بتوانند بنا بر...
-
6 راه افزایش وفاداری به برند از طریق تجارت موبایلی (M-Commerce)
چهارشنبه 30 مرداد 1398 12:15
تجارت همراه یا تجارت موبایلی (Mobile Commerce) در واقع نوعی از تجارت الکترونیک یا e-commerce است که در بستر تلفنهای همراه صورت میگیرد. استفاده از تلفنهای همراه هوشمند بسیار افزایش یافته و همه روزه افراد بسیاری مایلند تراکنشهای مالی و خرید خود را به صورت آنلاین و از طریق موبایل خود انجام دهند زیرا موبایل همیشه در...
-
6 راه افزایش وفاداری به برند از طریق تجارت موبایلی (M-Commerce)
چهارشنبه 30 مرداد 1398 12:15
تجارت همراه یا تجارت موبایلی (Mobile Commerce) در واقع نوعی از تجارت الکترونیک یا e-commerce است که در بستر تلفنهای همراه صورت میگیرد. استفاده از تلفنهای همراه هوشمند بسیار افزایش یافته و همه روزه افراد بسیاری مایلند تراکنشهای مالی و خرید خود را به صورت آنلاین و از طریق موبایل خود انجام دهند زیرا موبایل همیشه در...
-
10 ویژگی یک کمپین تبلیغاتی موفق
چهارشنبه 30 مرداد 1398 10:46
حتما به عنوان صاحب یک کسب و کار یا مدیر برندینگ هنگام اجرای یک کمپین تبلیغاتی ، سوالاتی ذهن شما را درگیر کرده و برایتان پیش آمده که بخواهید شبهات را برطرف کنید، مطمئن شوید هیچ موردی از قلم نیفتاده، تا به این لحظه چه میزان از اهدافتان محقق شده و آیا در مسیر درستی قرار گرفتهاید؟ برای یافتن پاسخ این سوالات و اطمینان...
-
معرفی 7 عنصر تفکر استراتژیک
پنجشنبه 24 مرداد 1398 11:07
ممکن است عبارت “تفکر استراتژیک” به اندازهی عباراتی مانند برنامهریزی استراتژیک، تدوین استراتژی، راهکارهای استراتژیک و … به گوش نخورد. معمولاً بسیاری افراد بهخصوص مدیران و صاحبان کسب و کار، بر این باورند که با تفکر استراتژیک آشنا هستند و همواره از این روش استفاده میکنند. اما حقیقت ماجرا اینطور نیست! به زبان ساده،...
-
7 روش دریافت بکلینک به کمک تولید محتوا
چهارشنبه 23 مرداد 1398 14:39
کسب و کارهای دیجیتال برای ماندن در مسیر و رشد خود در فضای پر رقیب بازار، همواره باید پویا باشند و خود را با روند روبهرشد صنعت همگام کنند. یکی از استراتژیهای لازم در این راستا، تولید محتوای باکیفیت و بازاریابی محتوا است. در عین حال، بهینهسازی موتورهای جستجو یا سئو و رعایت قوانین آن برای صاحبان وبسایت الزامی است،...
-
9 عادت موثر برای تبدیل شدن به یک طراح تجربه کاربری موفق
پنجشنبه 17 مرداد 1398 11:42
در مقالات قبل با طراحی تجربه کاربری (UX Design) و اهمیت آن آشنا شدید. طراحی تجربه کاربری به معنای طراحی یک تجربه ایدهآل برای کاربران، هنگام استفاده از یک محصول یا خدمت است. یک طراح تجربه کاربری یا UX Designer، شخصی است که به بررسی و تحلیل احساسات و ادراکات کاربران از محصول مورد نظر میپردازد. سپس این دانش را با هنر...
-
7 عامل موثر در طراحی تجربه کاربری
سهشنبه 15 مرداد 1398 16:44
تجربه کاربری (UX) عاملی مهم در موفقیت یا شکست یک محصول در بازار است. این محصول میتواند یک وبسایت یا یک محصول قابل لمس باشد. بیشتر اوقات مفهوم تجربه کاربری با Usability یا قابلیت استفاده اشتباه گرفته میشود، به این مفهوم که تا چه میزان استفاده از یک محصول آسان است. اما حقیقت این است که مفهوم تجربه کاربری چیزی فراتر...
-
فرآیند طراحی تجربه کاربری گام سوم: تست (User Testing) و پیادهسازی
سهشنبه 15 مرداد 1398 13:46
مرحله تست، یکی از مهمترین مراحل در فرآیند طراحی تجربه کاربری است. انجام تستهای مختلف روی کاربران باعث میشود طراحان تجربه کاربری، نتیجه تغییرات مرحله قبل یعنی Design را در وبسایت یا محصول مورد نظر خود بررسی کرده و در صورت لزوم با رفع ایرادات، طرح را بهبود دهند. برخی از طراحان تجربه کاربری اهمیت مرحله تست را درک...
-
فرآیند طراحی تجربه کاربری گام دوم: طراحی(Wireframe and Prototype)
سهشنبه 8 مرداد 1398 16:31
در مقاله قبل مفصل در مورد مرحله اول طراحی تجربه کاربری ، یعنی تحقیق و شناسایی کاربران در (UX Design (User Research صحبت کردیم. اطلاعات حاصل از مرحله اول به شما به عنوان طراح تجربه کاربری، نشان میدهد مخاطبانتان چه کسانی هستند و اهداف، احساسات، نیازها و سلایق آنها در رابطه با محصول مورد نظرتان چیست. به این ترتیب شما...
-
فرآیند طراحی تجربه کاربری گام اول: تحقیق و شناسایی کاربران
سهشنبه 8 مرداد 1398 12:59
در مقاله قبل با طراحی تجربه کاربری و اهمیت آن آشنا شدید. در این مقاله و مقالات بعدی شما را با فرآیند طراحی تجربه کاربری به صورت گام به گام آشنا خواهیم کرد. مراحل طراحی تجربه کاربری (UX Design) فرآیند طراحی تجربه کاربری را میتوان به ۴ مرحله اصلی زیر تقسیم کرد: تحقیق و شناسایی کاربران User Research طراحی Design تست...
-
آشنایی با طراحی تجربه کاربری و اهمیت آن
شنبه 5 مرداد 1398 14:32
همه ما هر روز و هر لحظه درحال تجربه کردن موضوعات مختلف هستیم. زمانی که از یک محصول استفاده میکنیم، احساس خاصی نسبت به آن در ما ایجاد میشود. اگر نسبت به محصول و نحوه استفاده از آن احساس خوبی پیدا کنیم، بیشتر تمایل داریم که دوباره این تجربه را تکرار کرده و حتی به دیگران نیز توصیه کنیم. به عبارت دیگر، این تجربه و...
-
17 نکته مهم در بهینهسازی موتورهای جستجو یا سئوی تکنیکال (بخش سوم)
چهارشنبه 2 مرداد 1398 13:44
در بخش اول و دوم این مقاله، به اهمیت سئو و معرفی 11 تکنیک مهم در تدوین استراتژی سئو تکنیکال پرداختیم. اکنون با 6 تکنیک دیگر در این زمینه آشنا خواهید شد. 12. ساخت پیلارپیج در مقاله اهمیت ساخت پیلارپیج در بهینهسازی موتورهای جستجو ، به طور مفصل به توضیح مدل خوشهای تولید محتوا، تعریف پیلارپیج و اهمیت آن در افزایش ترافیک...
-
17 نکته مهم در بهینهسازی موتورهای جستجو یا سئوی تکنیکال (بخش دوم)
چهارشنبه 2 مرداد 1398 10:16
همان گونه که در مقاله قبل اشاره کردیم، بهینه سازی موتورهای جستجو از دو جنبهی محتوا محور و تکنیکال بررسی میشود. طراحی وبسایت به صورت واکنشگرا، بهبود تجربه کاربری، کاهش زمان بارگزاری وبسایت، بررسی و رفع خطاهای Crawl به کمک Google search console و ایجاد فایل XML نقشه سایت، 5 مورد رایج در سئوی تکنیکال هستند. برای...
-
17 نکته مهم در بهینهسازی موتورهای جستجو یا سئوی تکنیکال (بخش اول)
یکشنبه 30 تیر 1398 17:07
بهینهسازی موتورهای جستجو یا سئو (SEO) راهی استراتژیک است که به افزایش ترافیک وبسایت منجر میشود. یک سئوی خوب باعث میشود وبسایت شما جایگاه بهتری را در نتایج جستجو از آن خود کند. سئو را میتوان از دو جنبهی تکنیکال و محتوا محور بررسی کرد. سئوی تکنیکال مانند ستون فقرات یک وبسایت است و در سالهای اخیر با توجه به...
-
14 راه بهینهسازی URL برای سئو
شنبه 29 تیر 1398 11:45
ممکن است تصور کنید URL صرفاً آدرس جایگاه یک صفحه از وبسایت را نمایش میدهند، اما از نظر متخصصان سئو، URL اطلاعات بسیاری را در خود جای داده و اهمیت زیادی دارد.URL برای موتورهای جستجو نقش سیگنالی را ایفا میکند که به آنها را از محتوا، هدف و مخاطبان آن صفحه از وبسایت آگاهی میدهد. به علاوهURL ارتباط بین صفحات مختلف...
-
آشنایی با 9 تکنیک مهم بهینهسازی تصاویر برای سئو
پنجشنبه 27 تیر 1398 12:28
به عنوان یک بلاگر یا نویسندهی یک روزنانه یا مجلهی آنلاین، شاید همیشه این سوال در ذهنتان ایجاد شده که آیا مقالهی من به تصویر نیاز دارد؟ باید بدانید پاسخ این سوال همواره مثبت است. عکسها و تصاویر نه تنها به مطالب روح میبخشند و در خواننده تجربه کاربری بهتری ایجاد میکنند، بلکه در بهینهسازی موتورهای جستجو نیز نقش...
-
7 گام در خلق یک داستان برند موفق
چهارشنبه 26 تیر 1398 16:46
سالیان درازی است که درگیر تبلیغات هستیم، تبلیغ یعنی انتقال پیام به سبک و روشی ابداعی و متناسب با ساکنان هر سرزمین. شاید در سالیانی دور در سرزمینهای مختلف، بر دیوار غارها علائمی را به شکل نماد حک میکردند، با دود پیامی میفرستادند، یا شاید پیامی را به پای کبوتر میبستند و در جایی دیگر پیام را به دست چاپارها میدادند...
-
مروری بر مفهوم Marketing Qualified Lead و مزایای بهکارگیری آن
چهارشنبه 26 تیر 1398 11:36
در بلاگهای گذشته بهطور مفصل به مبحث Lead Generation پرداختهایم اما برای یادآوری به صورت مختصر به تعریف Lead میپردازیم و بعد به سراغ لید شایسته یا Qualified Lead میرویم. Lead ها افرادی هستند که به محصول و برند شما علاقه دارند. این علاقه ممکن است به طرق مختلفی ایجاد شود و باعث آشنایی آنها با برند شما شود و او را...
-
11 اشتباهی که منجر به شکست در لینک بیلدینگ میشود
شنبه 22 تیر 1398 16:17
ورود به دنیای دیجیتال مارکتینگ بدون داشتن داراییهای دیجیتال مانند یک وبسایت معتبر و بهینهسازی شده برای موتورهای جستجو، عملاً بیمعناست. انجام لینک بیلدینگ به شکل اصولی، یکی از گامهای اساسی در بهینهسازی موتورهای جست و جو (SEO) است. در مقالات قبل به طور مفصل در مورد مفهوم لینک بیلدینگ و روشهای لینک بیلدینگ صحبت...