7 نکته مهم بازاریابی در سال 2019

7 نکته در مورد بازاریابی املاک و مستغلات برای جذب مشتری بیشتر در سال 2019


املاک و مستغلات صنعتی است که با فرصت گسترده و رقابت تعریف می شود.

برای پیشبرد برنامه ، ضروری است تا از خواسته های مصرف کننده و همچنین آخرین فناوری و روندهای بازاریابی استفاده کنید.

اگر می خواهید شغل شما رشد کند ، باید استراتژی های مؤثر بازاریابی در املاک و مستغلات را اجرا کنید not و ما درمورد ارسال در MLS ، میزبانی یک خانه باز و لیست کردن ایمیل شما صحبت نمی کنیم.

ما 7 نکته اساسی در زمینه بازاریابی املاک و مستغلات را گردآوری کرده ایم تا به شما اطمینان دهیم که در واقع تجارت شما متمایز است و بیش از رقبای شما تصور می کند.

1.) مارک خود را بسازید و اطمینان حاصل کنید که این سازگار است

قوطی های رژیم کک برای نشان دادن برند در بازاریابی املاک و مستغلات استفاده می شد

در یک صنعت فروش محور مانند املاک و مستغلات ، قابل درک است که بر برنده های سریع تمرکز کنید ، مانند کسب یک سرب از Trulia یا Zillow. با این حال ، با فکر کردن طولانی مدت و سرمایه گذاری روی چیز دیگری کاملاً باید به دست بیاورید: خودتان. یا به طور خاص مارک شما.

گری وایرنچوک ، کارآفرین و بازاریابی ، توصیه می کند:

ساخت مارک بسیار دورتر است تا مردم به سمت شما بیایند.

این اثبات در پودینگ است: طبق اعلام انجمن ملی مسکن ، 82٪ نمایندگانی که سال گذشته بیش از 150،000 دلار درآمد داشته اند ، وب سایت های خود را داشته اند - علاوه بر صفحات نمایه در وب سایت های کارگزاری خود.

این فقط یک نشانگر کوچک از کارآیی برندسازی برای تجارت شما است.

اما دقیقاً معنای برندسازی چیست؟ اصطلاح "مارک" - به اندازه کافی جالب - از عمل دامداران با استفاده از آویزهای مارک دار برای شناسایی حیواناتشان بیش از یک قرن قبل سرچشمه می گیرد.

با این حال ، در شرایط امروز ، نام تجاری به ویژگی های منحصر به فردی است که محصول یا خدمات شما را از رقبا نشان می دهد. در سطح اساسی تر ، این می تواند به معنای یک آرم و رنگ باشد ، اما وقتی شما در توسعه برند خود عمیق تر هستید ، می تواند شامل مواردی باشد که صدا ، پیام رسانی ، نوشتن ، حتی تایپوگرافی شما را نیز شامل می شود.

نام تجاری شما همچنین ظاهر و احساس وب سایت شما ، آگهی های املاک و مستغلات ، لیست ارائه ها و نامه نویسان را تعیین می کند ، به همین دلیل بسیار مهم است که بفهمید دقیقاً چه کسی به عنوان یک تجارت ، چه کسی در تلاش هستید و چه چیزی شما را به دست می آورد. ناهمسان.

 آیا شما به فروشندگان بار اول هزاره می فروشید کاندوم؟ آیا در خانه های مسکونی در محله های دوستدار خانواده تخصص دارید؟ یا بیشتر روی خواص لوکس متمرکز هستید؟ به یاد بیاورید ، اگر با همه صحبت می کنید ، با هیچ کس صحبت نمی کنید.

بعد از اینکه مارک خود را گرفتید ، مهم است که اطمینان حاصل کنید که هر جنبه از تلاشهای بازاریابی شما سازگار است ، از رسانه های اجتماعی گرفته تا کارت پستالها و بروشورهای شما.

الگوی بروشور املاک و مستغلات مدرن بنفش

نمونه بروشور املاک خود را واقعی کنید

 اگر به عنوان مثال در املاک و مستغلات تجاری تخصص دارید ، معنی ندارد که یک وب سایت شفاف و براق داشته باشید و از عامیانه و ایموجی ها در نسخه استفاده کنید. این تأثیر در اینجا تفکیک می شود و شما را شبیه یک آماتور می کند تا یک مارک قابل اعتماد.

ایجاد یک راهنمای سبک برند می تواند به شما در ادامه مسیر کمک کند. بنابراین با استفاده از ابزاری مانند کیت مارک Venngage ، به شما امکان می دهد تمام دارایی های برند خود را در یک مکان - از آرم تا پالت رنگ ، مدیریت کنید. شما حتی می توانید فونت های مارک خود را بارگذاری کنید.

مهم است که به یاد داشته باشید که همه چیز - از کارتهای ویزیت شما گرفته تا پستهای رسانه های اجتماعی- باید با هم کار کنند تا همان داستان را بازگو کنند ، همه در عین حال که از نظر جمعیتی هدف شما جذاب هستند

به عنوان مثال ، این الگوی املاک و مستغلات قابل تنظیم (ساخته شده با ابزار طراحی کشیدن و رها کردن Venngage) ممکن است برای فروشندگان مسکن در جستجوی خانه برای همیشه لطفا برای فروشندگان مسکن بسیار پراکنده باشد. از طرف دیگر ، این مناسب است که به یک نماینده املاک و مستغلات تجاری یا کارگزار متخصص در فضاهای اداری مدرن و شهری تبدیل شود.

الگوی مدرن بازاریابی املاک و مستغلات

از این نمونه بروشور املاک و مستغلات استفاده کنید

 طراحی براق مانند الگوی بروشور املاک و مستغلات زیر به طور مشابه برای متخصصان تجاری در املاک و مستغلات مناسب است:

بروشور مدرن املاک و مستغلات آبی

از این نمونه بروشور املاک و مستغلات استفاده کنید

 از طرف دیگر ، برای نماینده املاک و مستغلات متخصص در املاک مسکونی ، که جمعیت هدف آنها خانواده هاست ، استفاده از مواد بازاریابی رنگارنگ ، مفهوم بسیار بیشتری نسبت به یک طراحی مینیمالیستی و مدرن ایجاد می کند:

اگر خود را نسبت به افرادی که دقیقاً مایل هستید خدمات خود را به بازار عرضه کنید ، اطمینان ندارید ، ایجاد شخصیتهای کاربر — نمایندگان مخاطب مورد نظر خود را در نظر بگیرید. هنگامی که اهداف ، رفتار ، نقاط درد و اطلاعات جمعیتی آنها را می فهمید ، تصمیم گیری در مورد جهت نام تجاری خود برای شما بسیار ساده تر خواهد بود.

حتی می توانید از Venngage برای ایجاد یک راهنمای شخصی استفاده کنید.

3.) یک وبلاگ را راه اندازی کنید تا رهبری فکر خود را نشان دهید

بیایید با آن روبرو شویم: پس از بمباران شدن با میانگین 5،000 تبلیغات در روز ، افراد محتاط شده اند. در واقع ، تخمین زده می شود که 30٪ از کل کاربران اینترنت در حال حاضر از مسدود کننده تبلیغات استفاده می کنند. معنای اصلی این بدان معنی است ، مگر اینکه تبلیغ شما به نوعی مستلزم تسلیم شدن شمع توله سگهای طلایی Golden Retriever باشد ، هیچ کس نمی خواهد آن را ببیند.

بیانسه و توله سگ طلایی

آنچه مردم هوس می کنند محتواهایی جالب ، آموزنده و مرتبط است. در حقیقت ، طبق گزارش Demand Gen ، 47٪ از خریداران قبل از درگیر شدن با نمایندگی فروش ، 3-5 قطعه از مطالب را مشاهده کردند. بگذارید وارد شوید. اگر می خواهید کسی با شغل شما تماس بگیرد ، ابتدا باید به آنها چیزی با ارزش بدهید. چیزی مثل دانش شما.

این جایی است که وبلاگ شما وارد می شود. این فرصت عالی است که نه تنها تخصص خود را به نمایش بگذارید و رهبری فکری را نشان دهید ، بلکه اطلاعاتی را که در واقع به آنها نیاز دارند ارائه دهید.

وبلاگ نویسی باید یکی از مؤلفه های اصلی استراتژی بازاریابی املاک و مستغلات باشد. اما چگونه می دانید مخاطبان هدف شما واقعاً می خواهند بخوانند؟

تحقیقات کلمات کلیدی را انجام دهید

جادوی اتوبوس مدرسه جادوگر برای نشان دادن اهمیت تحقیقات کلمات کلیدی

اینجا جایی است که به جستجوی کلمات کلیدی می پردازد. با استفاده از ابزاری مانند Ahrefs یا کلمات کلیدی در همه جا ، می توانید تعیین کنید که چه تعداد از افراد در واقع در جستجوی یک موضوع خاص هستند. از این گذشته ، شما نمی خواهید که کل روز را درمورد چیزی که فکر می کنید جالب یا مهم است ، غرق کنید ، فقط برای کشف کسی که واقعاً اهمیتی ندارد.

تصویر از تحقیقات کلمات کلیدی Google

یک تقویم سرمقاله ایجاد کنید

عکس تقویم سرمقاله

هنگامی که ایده ای راجع به آنچه افراد در جستجوی آن هستند ، داشته باشید ، مطالب خود را با تقویم سرمقاله برنامه ریزی کنید.

سعی کنید راه هایی برای تزریق چرخش ، دیدگاه و شخصیت منحصر به فرد خود به محتوای خود بیابید. به عنوان مثال ، یک راهنمای دقیق برای همسایگی می تواند یک روش جالب برای نشان دادن زمینه های لکه دار کردن شما در هنگام صرف غذا در رستوران ها و مغازه های محلی باشد. همچنین می توانید با دادن کمترین قیمت در بهترین پارک های سگ ، از مالکان حیوان خانگی تجدید نظر کنید.

همچنین با به اشتراک گذاشتن نکاتی در مورد خریداران یا فروشندگان خانه ، دانش آژانس املاک خود را به خوبی استفاده کنید.

دانش خود را از بین ببرید — به صورت رایگان!

Meme of Rebel Wilson برای نشان دادن اصول بازاریابی املاک و مستغلات

به جای انتخاب تکنیک های منسوخ شده مانند محتوای دروازه دار (یعنی مجبور کردن بازدید کنندگان وب سایت به آدرس ایمیل خود در ازای دسترسی به یک پست وبلاگ یا کتاب الکترونیکی به شما بدهند) ، با دانش خود سخاوتمندانه باشید و شهرت خود را به عنوان یک منبع قابل اعتماد و ارزشمند بسازید.

نکته جالب: محتوای خود را فقط به متن محدود نکنید. وبلاگ خود را با تصاویری مانند نمودارها و اینفوگرافیک ها بسازید ، که می توانید با استفاده از ابزار طراحی و کشیدن Venngage و الگوهای حرفه ای Vengeage ، آنها را به صورت دلپذیر بسازید.

ویژوال وبلاگ برای بازاریابی املاک و مستغلات

از این نمونه گرافیکی استفاده کنید

اینفوگرافیک همراه با پست وبلاگ بازاریابی املاک و مستغلات

با استفاده از این نمونه املاک و مستغلات املاک و مستغلات

اگر مباحثی که در مورد آنها می نویسید از نظر طبیعت کمی خشک تر یا "کسل کننده" است ، اینفوگرافیک ها ابزاری ویژه مفید برای اضافه کردن به زرادخانه بازاریابی املاک و مستغلات شما هستند.

نکته در مورد: هنگامی که کری وود ، مدیر بازاریابی در اجاره نامه Ref- یک شرکت بررسی آنلاین اجاره نامه تجارت - می خواست ترافیک را به وبلاگ شرکت خود هدایت کند ، خودش را برای یک نبرد سخت پیش برد.

اگرچه کری اطلاعات 17 ساله خود را به اشتراک گذاشت - راهنمایی ها و راهنمایی های مربوط به مذاکره در مورد قرارداد ، انتخاب سایت و کار با کارگزاران و صاحبخانه ها ، اما می دانست که این سرگرم کننده نیست ، به عنوان مثال ، فیلم های گربه.

کری همچنین می دانست که نمی خواهد به وبلاگ های متراکم و سنگین مانند رقبای خود تکیه کند ، که بدون شک خوانندگان را سریعتر از تبلیغ پاپ آپ دوران 90 سوق می دهد.\

اگرچه او هیچ تجربه طراحی گرافیکی را نداشت ، اما توانست از Venngage برای ایجاد اینفوگرافیک شخصی خود از قالب های حرفه ای با کسری از هزینه استخدام یک طراح گرافیک استفاده کند.

این باعث شده است که پست های وبلاگ وی جالب تر و جذاب تر از هر چیزی باشد که رقبای خود در آنجا قرار می دادند. او حتی یک بخش کامل از وب سایت Lease Ref را به اینفوگرافیک اختصاص داد.

اینفوگرافیک های ایجاد شده توسط Venngage توسط LeaseRef

کری در آنجا متوقف نشد. او همچنین از Venngage برای ایجاد یک عنوان وبلاگ استفاده کرد و این باعث افزایش 380٪ در ترافیک وبلاگ شد.

مرتبط: با استفاده از این 37 روش اثبات شده ، میزان ترافیک وبلاگ و افزایش تعامل را افزایش دهید

بهترین بخش ایجاد محتوای وبلاگ؟ می توانید مطالب خود را دوباره و دوباره و دوباره تکرار کنید. پست های وبلاگ شما می توانند تبدیل به توییت ، فیلم یا حتی پایه پادکست شوند. کالین گری ، متخصص پادکست معتقد بزرگی است که از مزایای پادکست برای مشاغل کوچک برخوردار است:

یکی از بزرگترین مشکلات در تلاش برای کسب و کار کوچک ، ایستادگی و اعتماد بیشتر است. این دنیای پر سر و صدا از بازاریابی در خارج از کشور است ، بنابراین چگونه می توانید خود را در بین جمعیت منحصر به فرد کنید؟ سپس ، پس از شناختن شما ، چگونه نشان می دهید شرکت شما قابل اعتماد است؟ خوب ، پادکست یکی از بهترین واسطه ها برای دستیابی به هردو است.

4-) از اینستاگرام برای رسیدن به مخاطب گسترده خریداران خانه استفاده کنید

اگر از اینستاگرام استفاده نمی کنید ، باید باشید. طبق گفته های Fit Small Business ، تنها 14٪ نمایندگان املاک و مستغلات در اینستاگرام هستند ، اما 59٪ از Millennials - بزرگترین گروه خریداران خانه برای اولین بار - روزانه از این بستر استفاده می کنند. این پتانسیل عظیمی را برای دستیابی به جمعیتی عظیم را نشان می دهد ، جایی که رقابت کاملاً به اندازه سایر کانال های آنلاین نیست.

زن هزاره که برای بازاریابی املاک و مستغلات در اینستاگرام عکس می گیرد

جولی گورنر ، نویسنده املاک و مستغلات توصیه می کند:

افراد به صفحه شما می آیند تا نه تنها لیست های شما را ببینند بلکه شما چه کسی هستید و آیا کسی هستید که می خواهید با آنها همکاری کنید.

از این فرصت استفاده کنید تا شخصیت خود را به نمایش بگذارید و آنچه شما را متفاوت از رقبای خود قرار می دهد. به یاد داشته باشید ، اینستاگرام یک بستر خلاق است ، و عکس های اصلی و عکس های اجتناب ناپذیر از خانه های شما قرار نیست آن را در اینجا برش دهند.

از کارگزار املاک و مستغلات رایان سرهانت از فهرست میلیون دلار نیویورک ، کسی که برای نمایش شخصیت سرگرم کننده خود و همچنین موفقیت تیمش استفاده می کند ، از اینستاگرام استفاده کنید. عکس های خلاقانه گرفته شده در اطراف شهر نیویورک باعث ایجاد مطالب جالب می شود ، به خصوص اگر به دنبال خرید محلی در آنجا هستید.

تیم املاک و مستغلات Ryan Serhant در نیویورک

لحن او همچنین طاقت فرسا ، غیررسمی و جذاب است ، و نه چندان پر فروش - حتی وقتی او یک ساختمان جدید را می ریزد. به جای استفاده از تاکتیک های فروش منسوخ ، رایان به جای اینکه به شما بگوید چرا باید با او همکاری کنید ، به شما نشان می دهد. این رویکرد کاملاً مناسب در بستر تصویری مانند اینستاگرام است ، جایی که محتوای خلاقانه پادشاه است.

علاوه بر این که به درخشش شخصیت خود می پردازید ، دانش خود را در مورد املاک و مستغلات در وسایل کوچک اندازه خرد کنید که می توانند در یک گرافیک اینستاگرام مجزا ثبت شوند ، مانند این:

گرافیک اینستاگرام برای بازاریابی املاک و مستغلات استفاده می شود

استفاده از این نمونه نصب

پست هایی از این دست می تواند در موقعیت شما به عنوان یک متخصص در اینستاگرام به شما کمک کند. شما حتی می توانید الگوهای اینستاگرام طراحی شده حرفه ای Venngage را برای ترکیب رنگ های تجاری ، آرم و تایپوگرافی خود تنظیم کنید - همانطور که در ابتدا گفته شد ، برای سازگاری برند مهم است.

پرهیز از اینکه فقط به یک نوع خاص از پست ها اعتماد نکنید ، مهم است. از طرف دیگر ، فید اینستاگرام خود را با انواع مختلف محتوا مخلوط کنید ، بنابراین قدیمی نمی شود. همچنین می توانید از ابزارهای برنامه ریزی رسانه های اجتماعی برای برنامه ریزی مطالب خود استفاده کنید.

Realtor Loida Velasquez تصور هوشمندانه ای برای گرفتن عکس با مشتری خود داشت که هنگام بسته شدن در خانه ، یک علامت گرافیکی "فروخته شده" را نگه می داشتند. این نشان می دهد که او از کار با او سرگرم کننده است و همچنین سابقه موفقیت آمیز او را به عنوان مسکن نشان می دهد.

Realtor با عکس در اینستاگرام خود برای بازاریابی در املاک و مستغلات قرار می دهد

متخصص بازاریابی املاک و مستغلات Aarin Chung می گوید:

هیچ کس نمی خواهد یک ارتباط شخصی عمیق با یک عکس قدیمی یا آرم تجاری در لیست قدیمی احساس کند. و ارتباطات شخصی همه چیز هنگام بازاریابی در رسانه های اجتماعی است. مردم می خواهند با کسانی که می شناسند کار کنند ، دوست دارند ، به آنها اعتماد دارند و به یاد می آورند.

ملک سارا جانستون شخصی سازی خود را در فید اینستاگرام خود کامل کرد ، جایی که با به اشتراک گذاشتن عکس هایی از سگ خود ، نگاهی به پشت صحنه می دهد.

در حالی که برخی از دارایی های املاک و مستغلات ممکن است وسوسه شوند عکس هایی از علائم "فروخته شده" را منتشر کنند تا موفقیت آنها را به روشی خسته کننده و فراموش نشدنی نشان دهند ، سارا با استفاده از طنز برای نشان دادن این گزینه جایگزین بی نظیر ، دوستی سنگین از شخصیت و سرگرمی به ارمغان می آورد:

Realtor پست تصویری از علامت فروخته شده خنده دار در اینستاگرام

اگرچه شخصیت در اینستاگرام از اهمیت بالایی برخوردار است ، اما مکان جالبی برای زنده ماندن لیست های شما نیز هست. تصاویر چشم نواز را در فید معمولی خود با تورهای اختصاصی در داستان های اینستاگرام ترکیب کنید - البته با فیلم های شخصی و تفسیر بی نظیر خود را کامل کنید.

لیست خانه اینستاگرام به عنوان بخشی از کمپین بازاریابی در املاک و مستغلات

استفاده از این نمونه نصب

 به یاد داشته باشید ، فقط بر ساخت اینستاگرام زیر تمرکز نکنید بلکه با افرادی که با محتوای شما درگیر هستند ارتباط برقرار کنید.

5.) ایمیل را به ترکیب بازاریابی املاک خود اضافه کنید

بازاریابی نامه الکترونیکی ممکن است کمی قدیمی تر از برخی از گزینه های "مدرسه قدیمی" باشد ، اما به زودی از بین نمی رود. طبق گفته HubSpot ، 99٪ از مصرف کنندگان روزانه ایمیل خود را بررسی می کنند. ایمیل همچنین برای هر 1 دلار خرج 38 دلار تولید می کند ، درمجموع یک ROI 3،800٪

با این حال ، قبل از اینکه شیرجه بزنید و اولین کمپین خود را ایجاد کنید ، مهم است که طرز فکر درست را اتخاذ کنید. بازاریابی ایمیل فرصتی برای بمباران همه و هر کسی که دارای پیام های فروش ناخواسته نیست ، نیست. برای یک ، این صریحاً مخالف قوانین CANSPAM در ایالات متحده است (ما در مورد 16 هزار جریمه صحبت می کنیم).

این همچنین مؤثر نیست ، زیرا کاربران می توانند ایمیل های آزار دهنده را به عنوان اسپم و سموم به سادگی گزارش دهند! شما از صندوق ورودی آنها تبعید می شوید ، دیگر هرگز از این رو مشاهده نخواهید شد یا شنیده نمی شود.

در عوض ، به بازاریابی از طریق ایمیل فکر کنید به عنوان فرصتی برای ارائه چیزهایی با ارزش به افرادی که در واقع می خواهند از شما بشنوند - مشترکان خود! به شخصیتهای کاربر ، به ویژه نقاط درد آنها فکر کنید. چه مشکلی می توانید به آنها کمک کنید تا حل کنند؟

شاید در حال آشنایی با یک محله جدید باشد ، یا می داند که در هنگام مقابله با آن کوه اطلاعات برای خریداران نخستین بار از کجا شروع کنیم. به عنوان مثال ، به جای ارسال یک نامه الکترونیکی کاملاً تبلیغی ، در نظر گرفتن ایجاد یک خبرنامه الکترونیکی که آخرین لیستهای شما را با راهنمایی و راهنما ترکیب می کند.

استفاده از نرم افزار بازاریابی ایمیلی به شما این امکان را می دهد تا مشترکان خود را در بخش های مختلف - بر اساس آمار و اطلاعات ، علایق مشترک یا حتی جایی که آنها در قیف هستند- سازماندهی کنید. به جای انفجار همان پیام الکترونیکی عمومی برای همه ، مطمئن شوید کهکمپین های شما متناسب با یک گروه خاص است. این به شما اطمینان می دهد که مشترکان شما فقط پیام های مربوطه را دریافت می کنند.

6.) بازاریابی در املاک و مستغلات خود را با chatbots بالا ببرید

Chatbot برای بازاریابی املاک و مستغلات استفاده می شود

تصویر از طریق Automabots

شوق چت رو به هر جایی نمی رود ، و با دلیل خوب. Chatbots نه تنها شما را قادر می سازد بلافاصله با مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کنید ، بلکه به شما در ارائه خدمات برتر مشتری به رقبا کمک می کند.

به این روش فکر کنید: اینترنت اساساً افراد مشروط به دسترسی فوری به اطلاعاتی متناسب با نیازهای خاص خود را دارند. اگر سوالی داشته باشند ، معمولاً می توانند جواب خود را در عرض چند ثانیه پیدا کنند.

اما اگر در وب سایت شما بخواهند در مورد یک خاصیت خاص بدانند چه اتفاقی می افتد. برای مبتدیان ، ممکن است شما برای کمک به آنها فوراً در دسترس نباشید. یک chatbot می تواند آن را پر کند. این مسئله به ویژه هنگامی که اهمیت سرعت را در نظر می گیرید بسیار مهم است. طبق یکی از گزارش های Harvard Business Review ، شانس شما برای صلاحیت های جدید منجر به پیگیری 400 درصدی می شود که بیشتر از پنج دقیقه طول بکشد.

تلفن همراه در حال نمایش چت بازاریابی در املاک و مستغلات

تصویر از طریق Realty Chatbot

اگر فکر می کنید یک chatbot به سادگی در آنجا است که در غیاب شما پیام های خودکار را برای بازدید کنندگان وب سایت ارسال می کند ، با این وجود اشتباه می کنید. Chatbots را می توان برای ارائه پاسخ های مربوط به سؤالات خاص برنامه ریزی کرد و اطلاعات مخاطب خود را ثبت کرد. برخی از گپ های چت حتی می توانند عکسهای لیست شده را مستقیماً در پنجره گپ نمایش دهند.

شاید مهمتر از همه ، chatbots وب سایت شما را قادر سازد که برای مشتریان بالقوه 24-7 مفید و مرتبط باشد ، که یکی از مهمترین مواردی است که در چنین صنعت مشتری مداری مانند املاک و مستغلات وجود دارد. هنگام انتخاب چت بابات ، چندین گزینه مختلف وجود دارد ، از چت وب تا فیس بوک گرفته تا ربات های پیامکی.

در Venngage ، ما به خصوص در مورد خدمات مشتری وسواس داریم ، به همین دلیل ما چنین طرفداران بزرگی برای پشتیبانی چت هستیم!

7.) از SEO برای تقویت دید آنلاین خود استفاده کنید

صفحه اصلی Google که SEO را در بازاریابی املاک و مستغلات نشان می دهد

امروزه 80٪ از خریداران خانه هنگام بررسی خانه برای خرید تحقیق می کنند و 89٪ از اینترنت برای یافتن نمایندگان املاک و مستغلات استفاده می کنند. این بدان معناست که شما باید در مورد بهینه سازی موتور جستجو (SEO) بدانید - حداقل مبانی.

SEO محلی مکان مناسبی برای شروع است: طبق گفته GoGulf ، 46٪ از کل جستجوهای Google به دنبال اطلاعات محلی هستند.

اطمینان حاصل کنید که با یک لیست Google برای کسب و کار من تنظیم شده اید. این در واقع عکس فوری از کسب و کار شما است ، مکان شما را در نقشه های Google و همچنین ساعت ها ، عکس ها و بررسی های مشتری شما نشان می دهد - همه مستقیماً در جستجوی Google. شما می توانید با استفاده از کلمات کلیدی استراتژیک ، لیست Google برای کسب و کار من را بهینه کنید.

تصاویر وبلاگ و وب سایت خود را فراموش نکنید. طبق SeoClarity ، نتایج Google اکنون حاوی تصاویر 34٪ از زمان است ، به این معنی که بهینه سازی محتوای تصویری شما برای موتورهای جستجو ضروری است.

در اینجا سه ​​اصول SEO تصویر وجود دارد:

1. قبل از بارگذاری آنها ، تصاویر خود را فشرده کنید

سرعت سایت یکی از جنبه های مهم سئو است و در صورتی که اندازه پرونده ها خیلی بزرگ باشد ، تصاویر می توانند آن را کند کنند. قبل از بارگذاری آنها از ابزاری مانند TinyPNG برای فشرده سازی تصاویر استفاده کنید.

2. از اسامی استراتژیک ، مستقیم و رو به جلو و دقیق برای پرونده های تصویری خود استفاده کنید

تصویر صفحه نمایش بهینه سازی تصویر در بازاریابی املاک و مستغلات

به یاد دارید وقتی به شما گفتیم که برخی از تحقیقات کلمات کلیدی را انجام دهید؟ این فرصت مناسب برای استفاده مناسب از یافته های شما است.

به عنوان مثال ، اگر شما تعیین کنید که بسیاری از افراد در جستجوی "سنگهای قیمتی در بروکلین" هستند - و این اتفاقاً تخصص شماست - می توانید با نامگذاری پرونده مناسب "brooklyn-brownstone" شانس یافتن در جستجوی تصویر Google را افزایش دهید. (به عنوان مثال به جای IMG12345).

توجه: این در واقع باید تصویری از سنگ قهوه ای در بروکلین باشد. فکر نکنید که می توانید SEO خود را با نامگذاری تصویری از سگ خود را "بروکلین-قهوه ای سنگی" تقویت کنید. این پرواز نیست.


3. از متن alt توصیفی استفاده کنید

متن Alt شرح اصلی تصویر شما است که به Google می گوید در مورد چیست. همچنین توسط خوانندگان صفحه برای کمک به بازدید کنندگان وب سایت نابینایان استفاده می شود. تهیه متن alt هنگام بارگذاری یک تصویر جدید - که می توانید در وردپرس بدون لمس کردن هیچ کد انجام دهید - فرصتی دیگر برای استفاده از کلمه کلیدی شماست ، ضمن بهبود دسترسی وب سایت شما در این فرآیند.


برگردیم به تو

تمایز کسب و کار شما در صنعت املاک و مستغلات به زمان ، تلاش و توانایی پیگیری آخرین روندها و فناوری نیاز دارد.

در عصری که همه انتظار مطالب جالب و مرتبط را دارند ، توجه به نیازها ، علائم و نکات دردناک مخاطبان هدف شما بسیار مهم است. این که آیا می خواهید یک پست وبلاگ تهیه کنید ، یک داستان جدید در اینستاگرام بفرستید یا یک خبرنامه ایمیل بفرستید ، یک رویکرد مشتری محور را در بازاریابی املاک و مستغلات ایجاد کنید ، باعث می شود تجارت شما بیش از رقبای شما متمایز شو


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.