10 بهترین نکات تبلیغاتی در رسانه های اجتماعی برای بازاریابان محتوا


تغییرات در صفحات نتایج جستجوی Google ، به خصوص در مورد جستجوی رقابتی تجاری ، محتوای ارگانیک را بیشتر مبهم کرده است. در همین حال ، CPC های جستجوی پرداخت شده در بازارهای مستقر همه زمانه هستند.


رسیدن به ارگانیک در رسانه های اجتماعی؟ خیلی مرده نیمی از کل محتوا صفر سهم و کمتر از 0.1 درصد بیش از 1000 بار به اشتراک گذاشته می شود. و فیس بوک به تازگی اعلام کرد که شما حتی به احتمال زیاد محتوای خود را در مقابل افرادی که به شما ربطی ندارند ، دریافت خواهید کرد. (متاسف.)


علاوه بر این ، نرخ تبدیل بازاریابی اینترنتی معمولی کمتر از 1 درصد است.


تبلیغات رسانه های اجتماعی

چگونه بازاریابی محتوا (معمولاً) کار نمی کند

در واقع بازاریابی محتوا چگونه کار می کند؟ بسیاری از مردم معتقدند که بازاریابی محتوا اساساً یک فرآیند سه مرحله ای است:


محتوای جدید ایجاد کنید.

محتوای خود را در شبکه های اجتماعی (فیس بوک ، توییتر ، لینکدین و غیره) به اشتراک بگذارید.

مردم وسایل شما را می خرند.

جواب منفی. این تقریباً هرگز اتفاق نمی افتد.


تبلیغات رسانه های اجتماعی که چگونه بازاریابی محتوا کار نمی کند

بیشتر محتوا به هیچ جا نمی رود. سفر خرید مصرف کننده یک خط مستقیم نیست - و به زمان نیاز دارد.


بنابراین آیا روش قابل اطمینان تری برای افزایش سرب و فروش با محتوا وجود دارد؟


تبلیغات رسانه های اجتماعی برای نجات!

تبلیغات رسانه های اجتماعی بد زمان مربی اسکی

حالا وقت خبر خوش است ، بچه ها! تبلیغات رسانه های اجتماعی مقیاس پذیر ترین تبلیغات را ارائه می دهد و ثابت شده است که بازدید کنندگان را به سمت هدایت و مشتری تبدیل می کند.


و بهترین قسمت؟ شما به بودجه تبلیغاتی بزرگی احتیاج ندارید.


فرایندی بهتر و واقعی تر برای بازاریابی محتوا به صورت زیر ظاهر می شود:


ایجاد: تولید محتوا و به اشتراک گذاری آن در رسانه های اجتماعی.

تقویت: به طور انتخابی محتوای برتر خود را در رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید.

برچسب: مخاطبان بازاریابی خود را با برچسب زدن بازدید کنندگان سایت با یک کوکی ایجاد کنید.

فیلتر: فیلترهای رفتاری و جمعیتی را روی مخاطبان خود اعمال کنید.

Remarket: برای تبلیغ پیشنهادات با تبلیغات نمایش ، تبلیغات اجتماعی و لیستهای بازاریابی برای تبلیغات جستجو (RLSA) برای مخاطبان خود بازنویسی کنید.

تبدیل: ضبط و فروش صلاحیت دار را دریافت کنید.

تکرار.

شما می توانید از 10 هک تبلیغاتی توییتر و فیس بوک به عنوان یک کاتالیزور برای بدست آوردن تعداد بیشتری چشم روی محتوای خود یا به عنوان شتاب دهنده برای ایجاد یک انفجار ترافیکی حتی بزرگتر استفاده کنید.


1. نمره کیفیت خود را بهبود بخشید

امتیاز کیفیت یک معیار Google است که از آن برای ارزیابی کیفیت و ارتباط کلمات کلیدی و تبلیغات PPC استفاده می کند - و بر هر کلیک شما تأثیر می گذارد. فیس بوک نسخه خود را "امتیاز مرتبط" می نامد:


تبلیغات اجتماعی امتیاز ارتباط با فیس بوک

در حالی که توییتر از آنها "پیشنهاد پیشنهادی با کیفیت" استفاده می کند:


تبلیغات رسانه های اجتماعی پیشنهاد تعدیل کیفیت کیفیت توییتر

هرچه شما آنرا صدا کنید ، امتیاز کیفیت یک معیار مهم است. با افزایش نرخ نامزدی در پست خود می توانید نمره کیفیت خود را برای Twitter و Facebook افزایش دهید.


نمره با کیفیت بالا عالی است زیرا شما با همان هزینه کمتری در هر تعامل می توانید سهم تصور تبلیغی بالاتری را در همان بودجه دریافت کنید. از طرف دیگر ، یک نمره با کیفیت پایین وحشتناک است زیرا سهم آگهی تبلیغاتی کم و هزینه بالایی را برای هر تعامل خواهید داشت.


نرخ تعامل را چگونه افزایش می دهید؟ بهترین مطالب خود را تبلیغ کنید - تکشاخهای خود (1-3 درصد برتر که عملکرد بیشتری نسبت به سایر مطالب شما دارند) در مقابل خرها (97 درصد پایین).


برای اینکه بفهمید محتوای شما یک اسب شاخدار است یا الاغ ، باید آن را آزمایش کنید.


تبلیغات تکشاخ یا الاغ در رسانه های اجتماعی

تعداد بسیاری از موارد (ارگانیک) را به توییتر ارسال کنید و از Twitter Analytics استفاده کنید تا ببینید کدام محتوا بیشترین جذابیت را کسب می کند.

موارد برتر خود را از توییتر به صورت ارگانیک به لینکدین و فیس بوک ارسال کنید. دوباره ، پیگیری کنید که پست ها بیشترین کشش را به دست می آورند.

برای تبلیغ تکشاخها در فیس بوک و توییتر پرداخت کنید.

نکته مهم در تبلیغات در رسانه های اجتماعی انتخابی بودن است. یک شبکه باریک ریخته و آن نرخ های نامزدی را به حداکثر برسانید.


2. افزایش تعامل با هدفگذاری مخاطبان

تبلیغات رسانه های اجتماعی South Park meme

هدف قرار دادن همه طرفداران شما دقیق نیست. تنبل است و پول زیادی هدر خواهید داد.


طرفداران شما حباب همگن نیستند. همه آنها درآمد ، علایق ، ارزش ها و ترجیحات مختلف دارند.


به عنوان مثال ، با هدف قرار دادن هواداران دونالد ترامپ ، افرادی که عناوین شغلی بازاریابی در رسانه های اجتماعی ، اعضای NRA و هشتگ #NeverHillary (و به استثنای دموکرات ها ، طرفداران هیلاری کلینتون و هشتگ #neverTrump) دارند ، این توییت را برای یک مقاله از شرکت در اختیار دارند. من نوشتم 10 برابر بیشتر درگیر شد:


تبلیغات رسانه ای اجتماعی تعامل صدای جیر جیر ترامپ

هدف قرار دادن کلمات کلیدی و سایر روشهای هدفمند کردن مخاطب به تبدیل متوسط ​​تبلیغات به یک شاخک کمک می کند.


3. ایجاد تبلیغات رایگان از تبلیغات پرداخت شده

در توییتر ، تعامل با صدای جیر جیر محبوب ترین نوع تبلیغات تبلیغاتی است. چرا؟ هیچ نظری ندارم. شما باید برای هر مشاغل کاربر هزینه بپردازید (چه کسی نمایه شما را مشاهده کند ، تصویر شما را گسترش دهد ، صدای جیر جیر شما را از جریان توییت پخش کند یا روی هشتگ کلیک کند).


اگر این کار را انجام می دهید ، باید متوقف شوید. اکنون. این اتلاف پول غول پیکر است و بدترین R را ارائه می دهد


4. تبلیغات ویدیویی تکشاخ را تبلیغ کنید!

آیا اعتقاد دارید که می توانید هزاران بازدید از ویدیو را با هزینه فقط 0.02 دلار در هر بازدید دریافت کنید؟


تبلیغات رسانه های اجتماعی نمایش ویدیویی 2 سانتی متری

خریدارانی که ویدیوها را مشاهده می کنند احتمالاً شما را به یاد می آورند و از شما خریداری می کنند. چند نکته سریع برای موفقیت:


فیلم هایی را که بهترین عملکرد را داشته اند (به عنوان مثال ، بیشترین مشارکت را انجام دهید) در وب سایت ، YouTube یا جاهای دیگر خود تبلیغ کنید.

اطمینان حاصل کنید که مردم می توانند ویدیوی شما را بدون شنیدن آن درک کنند - به گفته Digiday ، 85 درصد از فیلم های فیس بوک بدون صدا تماشا می شوند.

آن را به یاد ماندنی کنید ، سعی کنید آن را کوتاه نگه دارید و مخاطبان مناسب را هدف قرار دهید.

جایزه: تبلیغات تبلیغاتی ویدیویی نمره ی ارتباط را با 2 امتیاز افزایش می دهد!


5. امتیاز بسیار زیاد با مخاطبان سفارشی

داستان واقعی: مدتی برگشت مقاله ای نوشتم که پرسیده بود: آیا تبلیغات توییتر کار می کند؟ برای تبلیغ مقاله در توییتر ، از ویژگی مخاطبان متناسب آنها برای هدف قرار دادن تأثیرگذار اصلی استفاده کردم.


همان روز ، Business Insider درخواست انتشار مجله را صادر کرد. بنابراین من آن نسخه از مقاله را برای تأثیرگذار از مخاطبان متناسب تبلیغ کردم.


ساعتی بعد ، یک تهیه کننده فاکس نیوز به من ایمیل داد. نگاه کن جایی که خودم را پیدا کردم:


مصاحبه با تبلیغات رسانه ای لری کیم فاکس نیوز

قدرت فوق العاده مخاطبان سفارشی منجر به مصاحبه های اضافی با رسانه های خبری مهم از جمله BBC ، 250 وانت و لینک مطبوعات با ارزش بالا ، قرار گرفتن در معرض گسترده برند ، 100000 بازدید از سایت WordStream و ایجاد یک رابطه تجاری جدید با Facebook شد.


این فقط یک نمونه از بازاریابی مبتنی بر هویت با استفاده از تبلیغات رسانه های اجتماعی است. چه مخاطبان متناسب با توییتر و چه مخاطبان سفارشی فیس بوک ، این یک مورد از موارد جدید و جالب استفاده در تبلیغات را باز می کند!


6. مطالب خود را در بسترهای اجتماعی بیشتر تبلیغ کنید

Medium ، Hacker News ، Reddit ، Digg و LinkedIn Pulse با همه تماس فراوانی می گیرند. مهم است که مطالب را در اینجا بنویسید که متناسب با مخاطب باشد.


ارسال مطالب در Medium یا LinkedIn. محتوای جدید خوب است ، اما خنثی کردن مطالب شما یک استراتژی بهتر است. این به مخاطبان کاملاً جدید فرصتی برای کشف و مصرف محتوای موجود شما می دهد.


باز هم ، می توانید از تبلیغات رسانه های اجتماعی به عنوان یک کاتالیزور یا شتاب دهنده استفاده کنید و صدها ، هزاران یا حتی میلیون ها بازدید را که در غیر این صورت نخواهید داشت ، دریافت کنید. حتی ممکن است شما را به فرصت های همگانی باز کند (من پستهایی را در مجله Time Observer و نیویورک مشاهده کرده ام).


همچنین می توانید محتوای موجود خود را در سایت هایی مانند Hacker News ، Reddit یا Digg تبلیغ کنید. گرفتن رأی دهی می تواند در معرض ارزشمندی قرار دهد که باعث ایجاد تناوب در محتوای موجود شما خواهد شد.


برای حداقل یک سرمایه گذاری می توانید در معرض خطر و ترافیک جدی قرار بگیرید!


7. بهینه سازی برای مشارکت برای SEO بسیار جذاب

RankBrain یک سیستم یادگیری دستگاه هوش مصنوعی است که گوگل اکنون برای درک بهتر نمایش داده های جستجو از آن استفاده می کند ، به خصوص سؤالاتی که Google قبلاً ندیده است (حدود 15 درصد از کل نمایش داده شد).


من معتقدم Google به دنبال معیارهای جذب کاربر (از قبیل نرخهای جستجوی ارگانیک ، نرخ گزاف گویی ، زمان سکونت و نرخ تبدیل) است تا به طور جزئی ، صفحه هایی را کسب کند که پیوندهای بسیار کمی دارند و یا هیچ لینک خوبی کسب نکرده اند و پاسخ های بهتری را ارائه می دهند به سوالات کاربران


تبلیغات رسانه ای اجتماعی RankBrain SEO

حتی اگر معیارهای جذب کاربر جزئی از الگوریتم رتبه بندی هسته ای نباشند ، دریافت CTR های ارگانیک و نرخ تبدیل بسیار بالا ، پاداش های عالی خود را خواهد داشت:


کلیک و تبدیل بیشتر

رتبه بندی جستجوی ارگانیک بهتر.

حتی بیشتر کلیک و تبدیل.

داده های مطالعه موردی تبلیغات رسانه های اجتماعی فیس بوک

برای ساختن مارک تجاری از تبلیغات رسانه های اجتماعی استفاده کنید و میزان کلیک و جستجوی جستجوی ارگانیک را دو برابر کنید!


8. بازخورد رسانه های اجتماعی

بازاریابی مجدد رسانه های اجتماعی به طور متوسط ​​باعث افزایش تعامل 3 برابر و نرخ تبدیل 2 برابر می شود ، در حالی که هزینه های شما را با یک سوم کاهش می دهد. بنابراین بیشترین استفاده را از آن داشته باشید!


از فشار مجدد رسانه های اجتماعی برای فشار دادن پیشنهادات سخت خود ، مانند ثبت نام ، مشاوره و بارگیری استفاده کنید.


9. همه چیز را با فوق العاده بازاریابی ترکیب کنید

تبلیغات اجتماعی رسانه های اجتماعی فوق العاده غلات جنوبی پارک

فوق العاده بازاریابی ترکیبی عالی از بازاریابی ، جمعیتی ، رفتارها و محتوای جذابیت بالا است. در اینجا نحوه و چگونگی عملکرد آن آورده شده است.


رفتار و هدف گذاری علاقه: این افراد علاقه مند به مطالب شما هستند.

بازاریابی: این افرادی هستند که اخیراً موارد شما را بررسی کرده اند.

هدفگذاری جمعیتی: این افرادی هستند که توانایی خرید وسایل شما را دارند.

حال باید تبلیغات اجتماعی پرداخت شده خود را به مخاطبان باریک اختصاص دهید که هر سه معیار را با استفاده از تک شاخه های مشغول بالا شما رعایت می کند.


10. ترکیب تبلیغات و جستجوی پرداخت شده

برای راهنمایی نهایی و پیشرفته ترین آنها ، شما می خواهید تبلیغات اجتماعی را با تبلیغات جستجوی PPC در Google با استفاده از RLSA ترکیب کنید.


RLSA فوق العاده قدرتمند است. شما می توانید هنگامی که در Google جستجو می کنند ، تبلیغات جستجوی سفارشی شده را به افرادی اختصاص دهید که به تازگی از سایت شما بازدید کرده اند. این میزان کلیک و تبدیل را به میزان 3 برابر افزایش می دهد و همچنین هزینه هر کلیک را با یک سوم کاهش می دهد.


اما یک مشکل وجود دارد. طبق تعریف ، RLSA افرادی را که با مارک شما ناآشنا هستند هدف قرار نمی دهد.


اینجاست که تبلیغات اجتماعی وارد می شود. تبلیغات اجتماعی به افراد بیشتر کمک می کند تا با نام تجاری شما آشنا شوند.


تبلیغات اجتماعی راهی ارزان برای شروع روند تعصب مردم نسبت به شما است. اگرچه ممکن است آنها به چیزی که اکنون می فروشید ، احتیاج نداشته باشند ، بعداً هنگامی که این نیاز به وجود بیاید ، افراد یا یک جستجوی مارک برای چیزهای شما انجام می دهند ، یا یک جستجوی بدون مارک را انجام می دهند اما به خاطر اینکه محتوای خاطره انگیز یا الهام بخش شما را به خاطر می آورند ، روی شما کلیک می کنند.


تبلیغات یک اسب شاخدار در رسانه های اجتماعی

اگر تلاشهای بازاریابی محتوایی شما در تلاش است ، این هکهای تبلیغاتی توئیتر و فیس بوک مسخره قدرتمند ، الاغهای محتوای شما را به تک شاخ تبدیل می کنند!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.