نحوه برنامه ریزی موفقیت آمیز کمپین تبلیغات محیطی در 4 مرحله آسان

برنامه ریزی تبلیغات محیطی  می تواند دلهره آور باشد. برای شروع ، این یک بازارچه تکه تکه شده است که موجودی در صدها فروشنده در آن پخش می شود ، انواع رسانه بی پایان وجود دارد و رسیدن به مخاطبان هدف آل شما در دنیای واقعی می تواند چالش برانگیز باشد. در اینجا یک راهنمای بازی ملموس در مورد چگونگی برنامه ریزی و اندازه گیری موفقیت آمیز کمپین های خارج از خانه به صورت کلید در دست وجود دارد.

1. تعریف نتایج قبل از شروع برنامه ریزی

اهداف کمپین خود را به روشنی مشخص کنیداهداف کمپین خود را تعریف کرده و شاخص های کلیدی عملکرد را تعیین کنید. به عنوان مثال ، آیا هدف شما از افزایش ترافیک فروشگاه ، ترافیک آنلاین ، آگاهی از برند ، آسانسور فروش است؟


مخاطبان هدف خود را ایجاد کنید

مشخصات ، جمعیتی ، رفتار خرید و موقعیت مکانی معیارهای مشترک برای تعریف مخاطب هدف هستند.


یک استراتژی و رویکرد واضح داشته باشید

اهداف ارتباطی را تعیین کنید ، زمینه های پوشش را تعیین کنید و بازارها را بر اساس اهداف مشخص کنید.


سفر مشتری خود را درک کنید

چگونه مخاطبان هدف خود را رهگیری می کنید ، در هر نقطه لمسی از چه ردیابی استفاده می شود و چگونه می توان تبدیل را در کل قیف بهینه کرد.


2. برنامه ریزی برای موفقیت

زمان ، زمان ، زمان

رسانه های خارج از خانه مقدار مشخصی از موجودی دارند ، بنابراین زمان سرب برای تهیه موجودی با ارزش بسیار مهم است. زمان سرب معمولی برای تأمین امنیت رسانه های خانگی 12-16 هفته است. با این حال ، کمپین های دیجیتال OOH می توانند در کمتر از 24 ساعت زنده باشند.


قالبهای مناسب برای مخاطب مناسب

از بیش از 1600 قالب رسانه ای مختلف ، اعم از ایستگاه های مترو و تابلوهای تبلیغاتی گرفته تا کافی شاپ ها و ورزشگاه ها را انتخاب کنید. تصمیم بگیرید که چگونه و کجا می خواهید با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید.


یک بودجه واقع گرایانه تنظیم کنید

اگر می خواهید اسناد را اجرا کنید ، حداقل به 20٪ از مخاطبان هدف برسید. در نظر داشته باشید فصلی ، تقاضای جایگذاری یا عرضه بازار بر نرخ تأثیر خواهد گذاشت.


درخواست یک پیشنهاد

درخواست رسمی برای در دسترس بودن رسانه ها و توصیه های استراتژیک. شما باید اطلاعات مربوط به زمان اجرا در مورد کارزار را به همراه اطلاعات شرکت و اطلاعات تماس خود درج کنید. هرچه درخواست شما دقیق تر باشد ، نتایج سریع تر و دقیق تری در پیشنهاد خواهید یافت. برای ارسال RFP امروز ، به آدرس www.billups.com/rfp بروید


با کارشناسان صنعت مشورت کنید

وقت آن است که تصمیم بگیرید چه موجودی برای هدف ، بودجه و هدف شما بیشترین حس را دارد. درخواست و تجزیه و تحلیل پیشنهادات از تهیه کنندگان مختلف OOH ، می تواند برای مبارزات انتخاباتی شما بسیار مفید باشد. توصیه های خبره مبتنی بر تجربه و فناوری در این مرحله بسیار ارزشمند است.


3. راه اندازی کمپین خود با موفقیت

برای رسانه صحیح مذاکره کنید

بر اساس مبلغ کل خرید ، فصل یا در دسترس بودن با رسانه مذاکره کنید ، سپس رسانه ها را به طور رسمی با فرم مجوز رسانه رزرو کنید.


جزئیات خلاق مهم هستند

اگر شما از تولید خارج شوید ، اثبات استاندارد ارائه شده PDF با وضوح پایین است. این اثبات باید برای بررسی محتوای خلاق استفاده شود. مشتریان همچنین می توانند اثبات مطابقت با رنگ یا بررسی مطبوعاتی در محل را درخواست کنند.


چاپ ، حمل و نصب

پس از تأیید آثار هنری ، بسته به موقعیت مکانی ، مواد حمل و نقل بین 1 تا 5 روز طول می کشد. در صورت نیاز به ارسال مواد در طول شب یا هوای 2 روزه ، حمل و نقل تسریع شده گزینه ای است. سرانجام ، تأمین کنندگان رسانه های پیمانکاری را در روز اول کمپین نصب می کنند.


پیگیری را از قبل تأیید کنید

تأیید کنید که ردیابی مناسب در طول هر نقطه لمسی طی یک سفر مشتری انجام می شود. اندازه گیری تبدیل دیجیتال نیاز به نصب پیکسل در وب سایت شما دارد. یا اندازه گیری ویژگی های دیجیتالی نیاز به تمبرهای زمانی از طرف دارندگان رسانه دارد.


4- چگونه به موفقیت خود نسبت دهید

تأیید ارسال (POP)

در طی 7 روز از راه اندازی کمپین خود ، از نصب کننده تأیید می کنید که خلاقیت شما ارسال کرده است ، تصویری دریافت کنید.


بدانید که در هر بازار چه چیزی اتفاق می افتد

ممیزی بازار را می توان در طول کمپین درخواست کرد تا تأیید کند که هر مکان دارای خلاقیت صحیح و بدون هیچگونه مانع از مشاهده ، نقاشی های دیواری یا مشکلات مربوط به روشنایی است.


بنگ برای تو

با توجه به ماهیت بدنی تبلیغات در فضای باز ، اگر یک تبلیغ کننده دیگر پس از اتمام کار خود ، مکان شما را خریداری نکند ، تبلیغات شما تا زمانی که یک تبلیغ کننده دیگر فضا را ذخیره کند ، پست می ماند.


گزارش اضافی

از گزارشات پیشرفته برای رسانه های خارج از خانه ، از جمله ، اما محدود به آن ، اختصاص دادن ، مطالعات برندها ، احساسات بازار و خستگی خلاقانه استفاده نکنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.